قیمت فروش ورق کناف

هر آنچه که در مورد فروش کناف باید بدانید

مقدمه

اگر شما هم در دنیای امروزه با امر ساخت و ساز آشنایی داشته باشید یا حتی اگر در منازل خود یا دوستانتان برای تغییر دکوراسیون داخلی خانه از این متریال زیبا استفاده کرده باشید، قطعاً با کناف آشنایی کامل خواهید داشت. این کناف‌هایی که به چشم بارها مشاهده کردید، در فروشگاه کناف در تهران بسیار فراوان هستند و به راحتی در معرض استفاده پیمانکاران و افراد قرار می‌گیرند. در حال حاضر سلیقه افراد نسبت به پیشرفت ساخت و ساز تغییر کرده و به متریال‌ها یا موادی در ساخت و ساز روی می‌آورند که برای آنها خوشایند باشد. این متریال و محصول همان کناف‌ها هستند، که رشد چشمگیری در بین تقاضای مصرف کنندگان داشته‌اند. در ادامه درباره قیمت فروش ورق کناف و مزایای استفاده از آن ها توضیح داده شده است.

کناف چیست؟

نام یا اصطلاح کناف از فامیلی یک خانواده آلمانی اکتساب شده است، که به تولید مصالح خشکی برای ساختمان سازی می‌پرداختند. کناف در واقع یک صفحه‌ای دارای روکش گچی می‌باشد، که در عصر امروزه به عنوان گچ به حساب می‌آید. کلیه کارهای ساخت و ساز و ساختمانی با همین گچ و متریال‌ها انجام می‌شود. به دلیل تنوع بسیار بالا در طراحی، سرعت بالای کار با آن و دیگر مزایا موجب شده کناف در مراکز فروش کناف تهران مورد استقبال خریداران گردد.

کناف کاری سقف

مزایای استفاده از کناف نسبت به متریال و سیستم‌های گذشته

در دنیای امروزه که به سرعت همه چیز در حال تغییر و تحول می‌باشد، کناف‌ها با به کارگیری فناوری‌های اکو پنل توانسته خلاقیت و آرامش را به سیستم ساخت و ساز برگرداند. کناف‌ها یک سیستم دیواری خشک و سبک به حساب می‌آیند، که نه تنها برای سقف بلکه بر روی تمام دیوارها قابلیت اجرا خواهند داشت‌. از نظر فروشنده‌‌های فروش کناف در تهران، کناف‌ها دارای مزایایی هستند که در ادامه به صورت تیتروار به آنها اشاره خواهیم کرد.

  • به دلیل داشتن انعطاف بالا در مقابل زلزله بسیار مقاومت بالایی دارد.
  • مواد و مصالح به کاربرده شده در کناف از موادی است، که تا ۷۵% قابلیت بازیافت شدن را خواهد داشت.
  • کناف در مقابل با آتش سوزی از خود مقاومت بسیار بالایی را نشان می‌دهد.
  • کناف قابلیت و توانایی اجرا در تمام سطوح از جمله سقف و کف را خواهد داشت.
  • به عنوان یک عایق صوتی و حرارتی مناسب به حساب می‌آید.
  • توانایی فرم پذیری و ترمیم پذیری بسیار بالایی دارد.
  • یکی از به روزترین و پیشرفته ترین متریال ساخت و ساز به حساب می‌آید.
  • به دلیل داشتن سرعت بالا در اجرا، نیاز به نیروی انسانی و کارگری کمتر خواهد شد.
  • کناف نیاز به جوشکاری ندارد.
  • کناف در برابر رطوبت مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می‌دهد.

قیمت فروش ورق کناف

نکته‌‌ای که بسیاری از مشاوران در امر فروش به آن توجه ویژه‌ای دارند، توجه به متراژ و نوع طرحی است، که اجرای کناف روی آن پیاده می‌شود. طراحی‌های خود را در نظر گرفته و کامل اجرا کنید و سپس متراژ مورد نظر برای کناف کاری اعلام نمایید. قیمت ‌کناف‌ها به خصوص در سقف از نظر ثابت و متحرک بودن متفاوت است. همچنین از نظر ساده یا طرح‌دار بودن باز هم در میزان قیمت تفاوت ایجاد خواهد کرد. از موارد دیگری که در قیمت‌کناف بسیار تاثیر مستقیم خواهد داشت، اصل و مرغوب بودن کناف می‌باشد. بسیاری از فروشندگان، کناف غیر اصل را به عنوان کناف اصلی به شما معرفی می‌نمایند. قیمت کناف با توجه به طرح ،مقدار، مواد زمینه و ارتفاع متغیر خواهد بود.

قیمت فروش ورق کناف

اگر شما هم قصد دارید که برای دکوراسیون منزلتان یا محیط اداری و عمومی از کناف استفاده کنید، بهتر است به مرکز فروش کناف‌ تهران مراجعه کرده و از آنها مشاوره خواسته، سپس اقدام به خرید نمائید. اصولا قیمت فروش کناف نسبت به اینکه به صورت حضوری و غیرحضوری بخرید متفاوت خواهد بود. با خرید از مراکز کناف فروشی تهران با خیال راحت یک جنس مرغوب و  اصل را خریداری می‌کنید.

فروش ورق کناف

پیش‌تر در مورد کناف و مزایا و قیمت آنها با یکدیگر سخن گفتیم.  فروش کناف فقط به یک نوع خاص بسنده نکرده است، بلکه با توجه به انواع مختلف آن، کناف به فروش می‌رسد. انواع کناف‌هایی که شما می‌توانید از فروشگاه‌ها یا نمایندگی‌های کناف در تهران خریداری نمایید عبارتند از :

خرید صفحات محکم و مقاوم در برابر رطوبت برای محیط و مکان‌هایی همانند دستشویی حمام و آشپزخانه

استفاده از صفحات ساده‌ی کناف که لبه‌ی بلند و سطح بلندی دارد و طول آنها هم به وسیله مقواهای محکمی پوشانده می‌گردد. از این نوع صفحه‌ها اصولاً در پوشاندن دیوارهای سنتی یا دیوارهای جداکننده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خریدن صفحات مقاوم در برابر آتش، این صفحات به نقل از کارشناسان فروش کناف در تهران از الیاف‌های فایبرگلاس و مقاومی ساخته شده‌اند، که در تیرهای فلزی و بتنی، مجتمع‌مسکونی، سقف‌های کاذب، پوشش‌دهی ستون‌ها بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند.

فروش ورق کناف

جمع بندی نهایی

در این مقاله تمام تلاش خود را کردیم که بتوانیم اطلاعات مفید و مختصری را در رابطه با قیمت فروش ورق کناف در اختیار شما قرار دهیم. با تنوع طرح و رنگ در کناف در مقایسه با متریال دیگر موجب شده که کناف از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار باشد. اگر چه در نصب و اجرا سازی کناف از جوشکاری استفاده نمی‌گردد، اما نباید به هیچ عنوان نگران استحکام آن بود، زیرا مقاومت بالایی دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *